3-dniowa wycieczka w Góry Stołowe

I dzień – 9 lipiec 2019 r.
W drodze do miejsca naszego pobytu – Łężyce, zrobiliśmy krótką przerwę w miejscowości Niemodlin. Zażyliśmy dawki ćwiczeń na świeżym powietrzu, wypiliśmy kawę oraz zjedliśmy pyszne ciasto, po czym mogliśmy wyruszyć w dalszą trasę.
Następnym pięknym miejscem, jakim mogliśmy zwiedzić, była Polanica Zdrój i Park Zdrojowy.
Kolejnym urokliwym miejscem była miejscowość Duszniki Zdrój.
Około godziny 17 dotarliśmy na miejsce. Zakwaterowaliśmy się w pokojach i udaliśmy się na obiadokolacje, po której był czas wolny na poznanie okolicy.

II dzień wycieczki
10 lipiec 2019 r.
Po śniadaniu udaliśmy się wraz z przewodnikiem panem Ryszardem Ścieburą do miejscowości Broumov, gdzie zwiedziliśmy klasztor.
Następnie udaliśmy sie do Czech, a dokładnie do Skalnego Miasta Adrspach.
Podążając trasą zwiedzania, oglądaliśmy potężne skalne baszty przy drodze, bramę gotycką, zbieg rzeki Metuji i Potoku Rzerzichovego, słoniowy rynek, Diabelski Most, Gromowy kamień, mały wodospad, popiersie Goethego, wielki wodospad, skalne jeziorko i możliwość przepłynięcia łódką i wiele innych ciekawych miejsc.
W drodze powrotnej do pensjonatu zatrzymaliśmy się na granicy, gdzie w sklepikach można było nabyć pamiątki oraz kupić słodycze i inne regionalne artykuły

III dzień wycieczki
11 lipiec 2019 r.
W trzecim dniu wycieczki udaliśmy się do miejscowości Czermna, aby zwiedzić Kaplicę czaszek. Miejsce ciekawe, refleksyjne…
Kolejnym urokliwym miejscem była Kudowa Zdrój. Spacerowaliśmy po Parku Uzdrowiskowym, wśród palm i fontann.
Kupowaliśmy upominki, robiliśmy pamiątkowe zdjęcia oraz mieliśmy możliwość spróbowania wód leczniczych.
Następnie udaliśmy się w kierunku Kłodzka, gdzie zwiedzaliśmy tamtejsze kościoły oraz kaplice, przechodziliśmy przez Most Gotycki, szliśmy szlakiem powodzi z lipca ’97 roku. Zwiedzanie Kłodzka zakończyliśmy podziemną trasą pod miastem, po czym udaliśmy się do autokarów, aby wyruszyć w drogę powrotną.